
sebenarnya sibuk menelaah SOGA
tapi ade benda yang nak diluahkan
saya sangat bersyukur dikurniakan insan-insan yang baik
punya kawan walaupun takde geng
tapi saya ade bebrapa yang sangat baik
dan itu saya ingin mengucapkan terima kasih kat kawan baik saya
mungkin juga kembar saya
Nurus Sakinatul Fikriah binti Mohd. Shith Putera
perasaan yang sangat suci saya kira
saya selalu berdoa takkan ade perbalahan antara kami
semoga persahabatan ini akan kekal selamanya
mungkin kami bukan setakat sahabat
lebih kepada kembar
walaupun jarang berjumpa
tapi perasaan kami tetap sama
dan sebenarnya saya merindui saat kami bersama-sama masa part 1 dulu
dan boleh saya katakan
bile nurus dah tak sama part dengan saya lagi
saya bagai hilang arah
saya berusaha untuk tidak bergantung pada siapa-siapa
kalaulah boleh saya nak je sama part dengan nurus
benarlah sahabat rapat
tak semestinya harus bersama tiap waktu kan?
dan saya ingin meminta maaf kat nurus
kalau saya terlepas pandang kt nurus
yang terguris perasaan segalanya
semoga kita akan terus berada dalam lingkungan rahmat Allah
insyaallah
:)






No comments:
Post a Comment