untuk syarat 1 jam kredit selama 3 semester
ye 3 semester sudah mengorbankan hari sabtu dengan aktiviti kokurikulum
lepas ni takde dah pagi2 sabtu
tergopoh gapah pergi ke bilik band
lepas ni cuma training biasa setiap malam selasa dan jumaat
yang jarang saya pergi
memang sgt rock saya ni
sesuka hati je
hahhahah
semester ni juga berakhirnya penantian subjek bahasa ketiga (3rd language)
ok terasa ayat sangat skema
3 sem berturut2 jadi tukang edit video arab
masa kelas terakhir rasa sayu pulak
sebab ustaz sangat baik dan sporting
harini hari terakhir nak duduk bersenang lenang kat bilik
dah 2 hari tak sentuh buku langsung
melayan movie dari pagi sampai ke malam
esok harus memulakan langkah untuk belajar
tadi telefon ayah
ayah pesan suruh study betul2
dapat result cemerlang
paling penting niat kena betul
belajar untuk mencari redha allah
insyaallah :)







