Wednesday, July 6, 2011
ape-ape pun boleh
teringat kata-kata seorg kwn..menjadi org tepi..huhuu...kdg2 kita juga pernah merasa kan..either sengaja or tak sengaja..ataupun kdg2 kita yang memilih untuk menjadi orang tepi..lebih suka senyap dan memerhati..setuju dgn definisi org tepi yg diberikan kawan tu..kalau tak sengaja kita akan merasa pahitnya..segalanya dipendam sendirian..dari kecik saya tak biasa mempunyai sekumpulan kawan or orang ckp geng..lebih senang berdua atau dalam kuantiti yang tak ramai..lebih senang memahami....dan kadang kala berdiam diri dengan kawan baik sudah memadai..mungkin tu cara saya..ape-pun buat kawan-kawan saya..i love u all..kecik2 dulu pernah terfikir dengan kawan baik masa zaman sekolah rendah..nak pegi travel sama2...harap-harapnye menjadi ..buat nurus sakinatul fikriah dan fatin farhana...aku rindu nk cerita ngn korang..:)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)






hehe. kita ni asyik sama jeeeeeee! auwww! rindu minmin jugakkk :)
ReplyDeleterindu2 lah..nurus nk ghiau...hhahah..ni hasil ajaran nurus la ni..hhaha...
ReplyDeleteawakk.. kita pun rindu awaakk..!!
ReplyDeletenak borak. tp kedekut nak call. haha.
bilaaa korang berdua ckp korang org tepi bru aku prasan weh..
tp cmana pun. dalam satu baris, tak kn semua nak dok tgh kan. kna ada yg tepi. bru saling melngkapi..
MUAHX!!!