salam semua
puasa ni tibe2 je teringat puasa taun lps...
taun lps boleh dikatakan setiap minggu mesti balik pulau carey
buka puasa dgn keluarga arwah pak long
tak sangka last year taun terakhir bersama pak long
bagi aku berbuka puasa kat pulau carey mmg terbaik
aku sangat suka pulau carey
suasananya aman sangat dan terasa mcm duduk kt kampung
boleh naik motor petang2 dgn sepupuku faten khairiyah
mak long mmg rajin masak untuk aku yg selalu lapar ni
boleh dikatakan kalau minggu tu aku rasa nk makan mak long msti masakkan
bagi aku family arwah pak long pengganti family aku bile aku belajar
paling tak boleh lupa aku suka sangat karipap mak long
inti kentang black paper...
mmg favourite aku lah
yang penting aku sanggup ponteng koko sepanjang ramadhan tu semata2 nk blik pulau carey
sanggup travel naik ktm pg klang
then naik bas pegi banting
mmg tak boleh lupa
kenangan yang aku akn ingt selama-lamanya
jasa arwah pak long kt aku...
terima kasih pak long, mak long, faten
amin doakan agar arwah pak long ditempatkan di kalangan hamba yang soleh
al-fatihah~~
Saturday, August 6, 2011
Subscribe to:
Post Comments (Atom)






aku x sangka ko tulis pasal benda nie... aku pon x tau macam mana raya nanti min..masa puasa nie aku x rasa sgt coz aku x balik langsung..aku takut bila aku balik layang nanti aku nangis...!!! aku harap kami semua tabah hadap benda2 nie..
ReplyDeletentahla ten..aku slalu rse terhutang budi dgn family ko..and aku x dpt lari dr ingt arwah pak long..ayh ko dh mcm aygh aku..aku slalu support ko even aku jrg spend time ngn ko..dan aku selalu doakan arwah ayh ko..aku tau susah nk kuatkn diri kn..klu aku pon rse sedih apetah lg ko...aku doakan korg sentiasa tabah berhadapan dgn semua ni...yg pntg jgn abaikan pelajaran ko...:)
ReplyDelete