Showing posts with label onlyfunnystories.... Show all posts
Showing posts with label onlyfunnystories.... Show all posts

Friday, May 27, 2011

takut+nervous=happy

ok arini 1st experience drive sendiri pegi tempat keje...mula2 mak x percaya aku boleh drive sndri..then mak bagi gak..aku pulak yg nervous..tp alhamdulillah semuanya berjalan lancar..heheh~~~

Wednesday, April 6, 2011

arab kesayanganku 2..

semalam berjalan-jalan bersama-sama aina,ifah,zahin,acap n khairul...bukan semata-mata nk bershopping atau meronggeng ye...kami ade misi yg sgt penting iaitu shooting ntk drama arab...after abis kls 12.30 msg2 buat hal msg2 dlu sbb mostly ade meeting exco..around 2.30 after zuhur prayer we went to seksyen 2 because we'r starving ..hhahah...mkn2 je dkt sejam then tggu bas nk ke pkns last2 smpai pkns pukul 4 ptg,..then beru mulalah penggambaran kami..kt kedai buku la,kt giant la..and mcm2 lg tempat..mse kt giant tu boleh pulak kena sound ngn kakak giant tu..die ckp kna minx permission dlu..hahhah..buat malu muka law student je...hahha.kantoi la kami ni law student yg slalu disobey rules...hahhaha...mse kt sacc tu ktorg mintak kebenaran die ckp kna pegi seksyen 13..mmgla kami ade baaanyaak masa nk pg sek 13 tu kn...heheheh..so ktorg pun pgla cari port lain untuk shooting..dh nk akhir2 tu lak kamera nk abis bateri..guna phone pun skjp je pastu xde bateri..so terpaksalah menggunakan semua hp yg ade..hahhha...mmg bab2 akhir tu semua org dh malas tahap ape ntah..berlakon pun dh xde intonasi dh..hahhaha.semua kelaparan...after abis je semua scene, ktorg pg melantak la..walaupun kedai kt pkns tu dh bnyk yg tutup nasib baik ade satu kedai ni yg sudi menerima kami..huhuhu..mkn2 smbil tgk tv,..semua jakun sbb kt kolej xde tv..hahhah..so berakhirlah pengembaraan kami berenam..tp ni pun ade lg x siap..untuk persembahan kreative kna nyanyi dlm arab...yg pntg sume tu kna buat this week gak sbb next week dh nk kna bentang..bercakap tentang final mood masih terumbang-ambing..bel presentation jumaat ni..of course xbuat ape2 lg...chaiyok farah yasmin..oh petang ni ade kls Tort and tutorial Malaysian Legal System..nk kna abiskn semua chapter this week because next week dh kna start revision as final lg 2 minggu...and study week hanya 4 hari je...oh ini membunuh jiwa dan raga saya...oh tidak!!rasenye next week dh xde keje lg...berkejar-kejaran menghabiskan silibus and ready for final...chaiyok2!!!!

Monday, March 2, 2009

JUST FOR LAUGH...


Cinderella Would Be Shocked

Sure, there are some pretty stupid criminals out there. Yet this excerpt from a Washington Post article proves that not all criminals are dumb – in fact, some are so clever that the Post labeled this article, "The Best Comeback Line Ever"

In summary, the police arrested Patrick Lawrence, a 22-year-old white male, resident of Dacula, GA, in a pumpkin patch at 11:38 p.m. on Friday.

Lawrence will be charged with lewd and lascivious behavior, public indecency, and public intoxication at the Gwinnett County courthouse on Monday.

The suspect explained that as he was passing a pumpkin patch he decided to stop. "You know, a pumpkin is soft and squishy inside, and there was no one around here for miles. At least I thought there wasn't," he stated in a phone interview.

Lawrence went on to say that he pulled over to the side of the road, Picked out a pumpkin that he felt was appropriate to his purposes, cut a hole in it, and proceeded to satisfy his need. "I guess I was just really into it, you know?" he commented with evident embarrassment.

In the process, Lawrence apparently failed to notice a Gwinnett County police car approaching and was unaware of his audience until Officer Brenda Taylor approached him. "It was an unusual situation, that's for sure," said Officer Taylor. "I walked up to (Lawrence) and he's... just working away at this pumpkin."

Taylor went on to describe what happened when she approached Lawrence. "I just went up and said, 'Excuse me sir, but do you realize that you are screwing a pumpkin?' He froze and was clearly very surprised that I was there, and then looked me straight in the face and said, 'A pumpkin? Darn...is it midnight already?"