Friday, June 17, 2011

Allah itu adil

  • baru je beberapa hari dapat surat penghargaan dr jpa untuk result sem lepas and harini dah dapat result untuk sem 2...nampaknya xdapat la surat penghargaan dr jpa lg...huhuu...papepun alhamdulillah untuk result sekarang walaupun x berapa nak mantap mcm sem lepas tapi lepas semua subject and still total cgpa memberangsangkan...tapi saya kenalah berusaha lagi untuk sem akan datang..nampaknya xdapatlah anugerah naib canselor..mungkin untuk dapat 1st class degree insyaallah la...mmg kena berusaha dan berdoa untuk sem2 akan datang..mungkin bukan rezeki saya..yakin bahawa allah ada perancangan yang lebih baik untuk saya..insyaallah..and untuk sem akan datang semoga akan beroleh kemurahan rezeki...insyaallah amin..
  • untuk nurus tersayang yakinlah ade rezeki yang lebih baik menanti anda..x sangka kita berdua berada dalam situasi yang sama..bezanya min yang rasa dulu..xpe2 jadikan sebagai pengalaman ya...=)...i miss u nurus...
  • phana bebeh be strong ya..cool je beb...hhahah...xpe cuti lama lagi..time will heal the wound...bersyukur dengan rezeki  yang Allah kurniakan...
  • ape-ape pun buat rakan-rakan semua yakinlah dengan rezeki Allah..mungkin kita berduka sekarang tapi satu hari kita akan tergelak bila mengenangkan waktu sedih kita dahulu...=)

5 comments:

  1. same goes with me my dear..huuhu..Allah Maha Adil kan..mungkin ada hikmah disebalik semua nie..

    ReplyDelete
  2. banyak pula masalah kita sekarang kan..umor dah 20 lah konon2 kan..hehe..~
    nanti lps exam kita conference lah ye..=)

    ReplyDelete
  3. thanx bebeh.
    i really2 hope sooo!!!!

    <3

    ReplyDelete