Sunday, December 19, 2010

tagged by nani..

1. Apa benda paling penting dalam hidup korang?
novel kot..

2. Benda terakhir yang korang beli guna duit korang?
shawl..

3. Dimanakah tempat korang akan langsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti?
xtau lg...bf pon tarak..maybe rumah la..unless aku kwen ngn ank datuk..hhahah..tema tradisional...ceewah..

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
emm x mungkin...hhahah...kwn2 shj...

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
slma mungkin la...bercinta skali n forver..hahhah...


6. Di manakah korang selalu jumpa kekasih korang?
xpnh pon sbb xde bf..


7. Novel/buku/majalah terakhir dibeli?
the lovely bones...3 weeks ago..

8. Apakah nama penuh korang?
farah yasmin binti abd. radzak


9. Antara mak dan ayah, mana korang lebih mesra?
dua2..mak slalu jd kwn shopping..ayh tmpt mintak brg..hhhaha..

10. Namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup korang?
sape ek? nabi muhammad la...


11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
yup..klu kt hostel la..klu kt umh washing machine je..

12. Dimanakah tempat yang betul2 korang nak pergi?
ireland..

13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
pelukan mak n ayah

14. Beritahu 3 benda tentang orang yang beri tag?
die kwn shopping sy mse kt uitm
die sgt ceria..hahhaha..
we'r best friends...:)

15. 5 benda yang paling disayangi dalam hidup anda?
novel,sambal belacan,lappy,hphone n baju2...

16. Lagu yang paling anda suka dan selalu dengar?
unintended...

17. Bila tarikh lahir dan kat mana korang sambut tahun lepas?
28th may...last year smbut kt rumah..xpnh smbut ngn frens...

18. 5 rakan Blogger yang korang nak tag a.k.a suspek2 yang perlu di cari...
nurul hidayah
faten khairiyah
k.emy
bella
shila

 

No comments:

Post a Comment