Sunday, May 22, 2011

firstly arini nak cerita sikit pasal ape yg aku buat..ok ptg td setelah sekian lamanya x jogging aku pun pglah berjoging dengan adik2 aku..ok terasa semput sikit ye dh lme x jog ni..mmg aku lari agakla slow (nama pun jog kan) tp aku consistent x berhenti tau..cayalah...bangga dgn diri sendiri sekejap..good start la untuk arini ye..hhaha..kalau aku rajin aku pglah jog lg dgn adik2 aku..(ntah bile la ye)...

*******************************************************************************
then, esok aku akan start keje aku..aku msuk syif petang..huuaa.takot tau nk keje ni..aku takut aku bosan and malas nk keje or aku akn berhenti keje..td dh bg hint kt family aku yg aku ni pemalas nk keje..siap tnye ngn adik aku lg ade keje berat x..and die ckp x berat pun..kemas2,mop2 lantai yg penting tugas utama ialah untuk jadi cashier ye...ikhlaskanlah diri ye wahai farah yasmin..awkward sebenarnye nk keje ni...huuaaaa...bantulah hambamu ni ya Allah...ceh mcm nk buat ape je...relax2 keje tu senang je..jgn nak ngada2 nk berhenti tgh2 jalan ye cik yasmin oooii..

********************************************************************************

teruskan usaha anda ye farah yasmin!!!chaiyok22!!!

No comments:

Post a Comment