teringat kata-kata seorang kawan..
"bekerja dengan robot lebih mudah daripada bekerja dengan manusia"
kadang-kadang harus diakui yang sememangnya manusia banyak sangat ragamnya..
aku bukan seorang yg perfectionist or maybe aku seorang yang perfectionist tanpa aku sedari..
prinsip aku sangat mudah..
bila bekerja buat sehabis baik..
jangan sesekali menyusahkan orang...
mungkin nampak seperti aku seorang yang menurut peraturan
mungkin ada yang beranggapan aku budak nerd or budak baik
bukan aku tak pernah melanggar peraturan
tapi aku akan fikir dulu adakah aku akan menyusahkan orang
itu yang paling aku takuti..
sudahnya aku lebih senang buat semua kerja tanpa harapkan bantuan sesiapa
dengan harapan aku akan menyenangkan mereka
tetepi bila usaha kita tak dihargai
aku rasa seperti usahaku sia-sia...
mungkin ada hikmahnya..
insyaallah..
Tuesday, May 10, 2011
Subscribe to:
Post Comments (Atom)






No comments:
Post a Comment