Saturday, May 14, 2011

pengembaraan bermula

  • alhamdulillah 12 may yg lepas selesai sudah Kursus Pengurusan Organisasi (kpo)SCLC yg berlangsung slma 3 hari di fakulti undang2..rasa lega sangat kerana sbg salah seorg yg bertanggungjawab dlm program ini tugasan saya dah selesai..harap kalian semua dapat input2 yg berguna ya..minta maaf semua kalau saya tidak dapat menjalankan tugasan saya dgn baik atau mungkin saya ada menyinggung perasaan familyku...saya manusia yang tidak lari daripada melakukan kesilapan..semoga ukhuwah kita akan terus berkekalan sampai ke akhir hayat..and thanks sbb bagi cooperation yg sgt baik...
  • now, i'm currently at home..abisnye KPO aritu saya terus balik and thanks to my cousin Nurul sebab tolong saya mengangkut barang...thank you so much!!so i'm thinking of looking for a job for these 4 months holiday..insyaallah dapat..dapatlah tambah sikit income kan...nanti naik sem takdelah susahkan parents..even though dpt scholar jpa tp jpa masuk lmbt sket..tak taulah nape..sbb university lain masuk awal..uitm je masuk lmbt..xpelah..klu msuk awal aku berjoli sakan pulak kan..hhaha...yg penting next sem kna rancang budget betul2...kena stick dgn plan tau...nak buat mcm cite confession of shopaholic la.."do i need this?"...hope it works on me..insyaallah...
  • ok ape ye plan lepas ni?emmm nk bce buku ke?mcm belum ade mood sgt nk bce buku2 yg beli..ade yg dh bce..tp bnyk yg belum baca lagi...on the list:                                                                               1. to kill a mocking bird                                                                                                                       2. the book of tomorrow                                                                                                                     3. si bongkok tanjung puteri                                                                                                              4.sherlock holmes vol II                                                                                                                                hope dpt baca semua ni...and bercadang nk beli buku dr.mahathir..tp terpaksa save duit dulu...until start keje...rasenye mcm nk start keje next months...hahhah,..tp tgkla cmne..mcm2 plan nk buat..tp nk ade income gak..fening2...rasanya keje pun smpai akhir bulan 8 je...so dptlah keje dlm 3 bulan kot...hope dptlah sikit untuk topup duit sendiri..xnak susahkan mak n ayah...insyaallah..
  • emm out dululah...nk masak2..hahha..daa~~                                                              

No comments:

Post a Comment